יום שני, 8 באוקטובר 2012

שרוולון בגן עדן

טוב זה לא סוד שאני אוהבת חתולים ...
וכשהחתולים נהנים מצמר זה גורר ממני קריאות עונג כמו אוווו.. אההה וכו...
את התמונה הזו שהעלתה  חברתי  המוכשרת ססיל -  מהפייסבוק
https://www.facebook.com/eclectic.gipsyland
הייתי חייבת לצרף לכאן -
תמונה מהממת !!!תמצית העונג....גן עדן אמיתי ...



**************************************************

ו... כן ...
המון זמן לא העליתי עבודות...
לא כי לא סרגתי, פשוט הייתי עסוקה כל כך במיצג הסריגה האורבנית, של הפסטיבל לתיאטרון רחוב בבת ים ...
את השרוולון הזה הבטחתי לעצמי מזמן ..
מצאתי צמר כותנה  ירקרק יפיפה שזרוק אצלי עוד מהימים של צמר פולגת ז"ל, ששכב אצלי שנים בארון לאחר שלא הצליח לממש את עצמו כחולצה קיצית, ופשוט נשכח שם. פעם בשנה, בפסח, הייתי מוציאה אותו, מביטה בו ברחמים, ומחזירה אותו לאחר ניעור אבק לארון. והוא מבוייש היה חוזר בשקט למקומו. ממתין בסבלנות לזמן שאחשוק בו.
עכשיו זה קרה...
בגלל שהוא בכמות קטנה ולא מספיק לגופיה אפילו (בכל זאת גדלתי קצת), ובגלל שהוא קשיח והשרוולון ככה נלבש יפה על הגוף ....

את הדוגמא שבחרתי ,  פרסמתי אצלי בבלוג לפני זמן רב -
http://launicajitana.blogspot.co.il/2010/03/blog-post_28.html
וגם היא חיכתה אצלי זמן רב בסבלנות אין קץ...

התיישבתי בפינת העבודה שלי ואחרי כמה שעות היה השרוולון..
טוב נו... עוד סוד קטן...רציתי משהו להשוויץ בו במהלך ימי הפסטיבל... מזל שהיה לפחות ערב אחד קריר שיכולתי להינות ממנו.

מראה  השרוולון מלפנים -


ומראה מאחור - 


והנה כאן אני מצולמת איתו בזמן בניית המיצג ....


אז בנימה אופטימית זו מאחלת לכולנו שנה של פריחה מלאה יצירה...
שנה של שלווה בריאות והגשמה ....
ושהמלחמה היחידה שתתרחש בעולם תהיה - yearnbomb והטרור היחיד יהיה  garillaknitting

תמשיכו להינות ...

אוהבת אותכם ...
שלכם תמיד
טלי


אין תגובות: